loading...
موضوعات روز
Admin بازدید : 575 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)
 

جواد

 

 
 
 
تقریباً ۱۴٬۶۰۰ نتیجه(۱٫۰۱ ثانیه) 
آنها باید این فشار را کنترل کنند تا بتوانند بهترین عملکرد را ارائه دهند. وی ادامه داد: اگر جای موراتا بودم یوونتوس را ترک می‌کردم و به رئال مادرید برمی‌گشتم. همه دوست ...

رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای «آلوارو» بودم ...

khabarfarsi.com/n/16734141
۲ ساعت پیش - به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آلوارو موراتا پس از جدایی از تیم فوتبال رئال مادرید، در یوونتوس خوش درخشید و حالا قهرمان سری A ایتالیا ...


رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای موراتا بودم یوونتوس را ترک می‌کردم. گوگل پلاس · فیس نما · کلوب · linkedin.
رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای «آلوارو» بودم یوونتوس را ترک می‌کردم. مهاجم پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اعتقاد دارد بازیکن کنونی یوونتوس باید به ...

رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد جای موراتا بودم ...

newsfile.ir/.../رونالدو%3A+موراتا+باید+به+رئال+مادرید+برگردد++جای+موراتا+بودم+...
۲ روز پیش - رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد جای موراتا بودم یوونتوس را ترک می‌کردم. مهاجم پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اعتقاد دارد بازیکن کنونی ...
۱ روز پیش - مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری خبرگزاری میزان: رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای «آلوارو» بودم یوونتوس را ترک می‌کردم ...
منصوریان به استقلال بیاید نابود می‌شود روشن: جای مظلومی · لوزانو: برای بهترین ... رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای موراتا بودم یوونتوس را ترک می‌کردم.
۴ ساعت پیش - رونالدو نازاریو معتقد است آلوارو مورتا باید به مادردی باز گردد. ... اگر جای موراتا بودم یوونتوس را ترک می کردم و به رئال مادرید می آمدم. همه دوست دارند در ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «رئال مادرید»

football.ir/news/list/team/real-madrid-1177.html
کریستیانو رونالدو در آستانه بازی تیمش برابر اتلتیکومادرید در فینال لیگ ... در حالی که احتمال بازگشت آلوارو موراتا از یوونتوس به رئال‌مادرید در تابستان سال ... مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا اظهار داشت: در آستانه پیوستن به رئال بودم اما به بارسا رفتم. ... است و خامس نیز باید به کشورش برگردد تا به آمریکا سفر کند و برای حضور در ...

رونالدو: جای موراتا بودم به رئال بازمی‌گشتم :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/1328687/رونالدو-جای-موراتا-بودم-به-رئال-بازمی‌گشتم
۶ ساعت پیش - رونالدو، مهاجم سابق رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که آلوارو موراتا به رئال مادرید ... به گزارش "ورزش سه"، موراتا سال 2014 از رئال جدا شد و به یوونتوس ... برای رئال بازی می‌کنند، باید متوجه این موضوع باشند و به آن فکر نکنند. این تنها راه درخشش در این تیم است. اگر جای موراتا بودم، قطعا یووه را به مقصد رئال ترک می‌کردم.
تبریک کمیته ملی المپیک به ملی‌پوشان اسنوکر بعد از قهرمانی در آسیا ... رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای «آلوارو» بودم یوونتوس را ترک می‌کردم ...
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ما به ژاپن آمده‌ایم تا بهترین نمایش خود ... رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای «آلوارو» بودم یوونتوس را ترک می‌کردم.

توصیه رونالدو به ستاره بیانکونری | آوای آبی پوشان

avaeabiposhan.ir/1395/03/07/توصیه-رونالدو-به-ستاره-بیانکونری/
۴ ساعت پیش - 0 رونالدو، مهاجم سابق رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که آلوارو موراتا به رئال مادرید بازگردد. فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : موراتا سال ۲۰۱۴ از رئال جدا شد و به یوونتوس پیوست و ... برای رئال بازی می‌کنند، باید متوجه این موضوع باشند و به آن فکر نکنند. ... اگر جای موراتا بودم، قطعا یووه را به مقصد رئال ترک می‌کردم.

رونالدو: اوندسیما به مراتب با ارزش تر از دوگانه است | فوق - قطره

www.ghatreh.com/news/nn31914431/رونالدو-اوندسیما-مراتب-ارزش-دوگانه-است
۲ ساعت پیش - رونالدو: قهرمانی در لیگ قهرمانان به مراتب بهتر از دوگانه قهرمانی بارسلوناست .... رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای «آلوارو» بودم یوونتوس ...
۴۹ دقیقه پیش - لوزانو: برای بهترین نمایش خود به ژاپن آمده‌ایم/ الان زمان مناسبی برای ... رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای «آلوارو» بودم یوونتوس را ترک ...

برنا - احمدی: رسانه‌های ورزشی به نقش خود در آگاهی بخشی و دانش ...

sahebkhabar.ir/.../احمدی-رسانه-های-ورزشی-به-نقش-خود-در-آگاهی-بخشی-و-دانش-افزایی
۲ ساعت پیش - معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: رسانه ها به مقوله ورزش و نقش آن در ... رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای «آلوارو» بودم یوونتوس را ترک ...

اعلام فهرست تیم ملی فوتبال برای دیدار مقابل مقدونیه و ...

jooya.net/sports/اعلام-فهرست-تیم-ملی-فوتبال-برای-دیدار-مقابل-مقدونیه-و-828082
۲ ساعت پیش - لوزانو: برای بهترین نمایش خود به ژاپن آمده‌ایم/ الان زمان مناسبی برای ... رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای «آلوارو» بودم یوونتوس را ترک ...
۲ ساعت پیش - رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای «آلوارو» بودم یوونتوس را .... که همه مراجع باید لوگوی استقلال را با دو ستاره طلایی بالای آن (به نشانه دو ...

روزنامه ایران ورزشی

www.iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/56185
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به این ترتیب نتیجه دیدار با کلمبیا تاثیری روی کار مارتینو ... در جریان برد مقابل روبین کازان در لیگ اروپا مصدوم شد و زمین را ترک کرد. ... شده می‌گوید می‌خواهد تا آمادگی کامل صبر کند و سپس برگردد: «حالم خوب است. ... او همیشه در دل من جای دارد. ... مادرید به برگرداندن آلوارو موراتا منتشر شده است و گفته می‌شود رئال ...

موراتا به رئال نزدیک شد - خبر روز

khabareruz.ir/search/?q=موراتا+به+رئال+نزدیک+شد
با این حال به نظر می رسد که یوونتوس خواهان رسیدن به توافق با رئال مادرید بر سر ... تابستان ۲۰۱۴ رئال مادرید را با رقم ۲۲ میلیون یورو به مقصد یوونتوس ترک کرد و ... که باشگاه رئال مادرید نمی‌تواند مهاجم اسپانیایی بانوی‌پیر را به اسپانیا برگرداند. ... اعتبار داشت و به این ترتیب تا 4 سال آینده باید موراتا را در یوونتوس ببینیم.

رئال مادرید، موراتا را از یوونتوس می گیرد به چلسی می دهد | ...

www.sibfeed.ir/.../رئال+مادرید،+موراتا+را+از+یوونتوس+می+گیرد+و+به+چلسی+می+ده...
طرفداری- به نظر مي رسد که آلوارو موراتا تابستان پیش رو به رئال مادرید بازگردد، ... رئال مي تواند با پرداخت 30 ميلیون یورو وی را به اسپانیا برگرداند و همين موضوع آینده .... باشگاه رئال مادرید: رونالدو اگر خودش بخواهد مشکلی برای ترک برنابئو ندارد .... خرداد) در ورزشگاه سن سیرو شهر ميلان باید به مصاف همشهری خود اتلتیکو مادرید برود.
۴ روز پیش - 1 ساعت قبل ... مهاجم یوونتوس می تواند بار دیگر به رئال مادرید بازگردد. 2 . موراتا در ... مارکا خبر داد بازگشت موراتا به رئال مادرید با مبلغ ۳۲ میلیون یورو ... کنند. ... باید صبر کرد و دید که مادریدی ها در صورت بازگرداندن موراتا به مادرید، او را نگه . ... حضور وکیل موراتا در برنابئو؛ آلوارو در آستانه ترک تورین | سایدا چت .

موراتا: می خواهم هرچه زودتر وضعیتم مشخص شود | طرفداری

www.tarafdari.com/خبر/457608/موراتا-می-خواهم-هرچه-زودتر-وضعیتم-مشخص-شود
۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در یوونتوس خوشحال هستم، امّا بازگشت به رئال مادرید یک گزینه پیش رو خواهد بود چرا که ... رئال بگه باید برگردد مجبوره برگرده مگراینکه خود موراتا مسئولین رئال رو بتونه متقاعد به موندن کنه . .... بعدشم منم بودم پوگبا می فروختم حالا شماها رو نمی دونم :))) مورتا هم .... کلا جای پوگبا یه بازیکن می یاد که شبیهش هم باشه !

هدایت به بالا - رئال نیوز

avalreal.mihanblog.com/post/author/967387/page/2
رونالدو تابستان امسال درگیر رقابت‌های یورو 2016 است و خامس نیز باید به کشورش ... یوونتوس از مذاکرات یوونتوس و رئال مادرید برای آلوارو موراتا برای انتقال خامس .... در دوران حضورم در منچستر به قدری خوش شانس بودم که بازیکنانی داشته باشم که وقت ... باشگاه رئال مادرید قرار گرفت و در نهایت به این تیم اسپانیایی ملحق شد تا جای ...

صفحه قبل - رئال مادرید آنلاین

realmadridonline.ir/cat/4/page/3
پیوستن دانیلو به رئال مادرید توسط مطبوعات پرتغال و روزنامه ابولا نیز تائید شد. .... با پیوستن دانیلو به رئال جایی برای آربلوا در تیم وجود نخواهد داشت. ... او از نظر بدنی بسیار توانمند است ، خوب دفاع می کند و می داند که باید از سرعتش .... آلوارو موراتا از یوونتوس اقدام خواهند کرد، این درحالیست که ممکن است رئال مادرید هم به میان بیاید.

مصاحبه آلوارو موراتا پس از تساوی مقابل رئال مادرید :: کلیپ ...

clipz.blog.ir/1394/02/27/مصاحبه-آلوارو-موراتا-پس-از-تساوی-مقابل-رئال-مادرید
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کلیپ؛ 10 گل برتر رونالدو در لیگ قهرمانان ارو و مصاحبه آلوارو موراتا .... یوونتوس به دنبال حذف بند بازخرید موراتا توسط رئال مادرید . .... مرجع خبری رئال مادرید : بارسا به جایی رسیده که تساوی مقابل تیم .... باید صبور می بودیم و نیمه اول را با تساوی 0 - 0 به پایان می . .... موراتا دوست ندارد به رئال برگردد - Shafaqna.

تمجید سرمربی رئال از مهاجم فرانسوی - اخبار ایران و جهان

newsreaders.ir/search/?q=تمجید+سرمربی+رئال+از+مهاجم+فرانسوی
با این حال به نظر می رسد که یوونتوس خواهان رسیدن به توافق با رئال مادرید بر سر ... منابع اسپانیایی می گویند رئال مادرید قصد دارد با پرداخت 30 میلیون یورو به یوونتوس و خرید موراتا، این مهاجم را با ... سرمربي آینده بایرن مونیخ در پایان گفت: رونالدو بهترین. ... در این قرارداد نوشته شده که رئال باید مصدومیت های چیچاریتو را به باشگاه ...

موراتا:بوفون انسان نیست - اخبار ایران و جهان

newsreaders.ir/search/?q=موراتا%3Aبوفون+انسان+نیست
به گزارش خبرگزاری فارس، آلوارو موراتا که تابستان 2014 از رئال مادرید به یووه به صورت ... زیرا می داند که رئال با پرداخت 30 میلیون یورو به یوونتوس او را برگرداند و به دنبال سود .... بوفون پس از بازی به سایت یوفا گفت: اگرچه باختیم اما این باخت باید به ما بفهماند که از ... جایی که آنتونیو کاسانو موفق شد دروازه بوفون را باز کند.

موراتا بوفون انسان نیست - اخبار ایران و جهان

newsshare.ir/search/?q=موراتا+بوفون+انسان+نیست
به گزارش وبسایت نود، موراتا مهاجم اسپانیایی یوونتوس در سال 2014 از رئال راهی این تیم شد ... به گزارش خبرگزاری فارس، آلوارو موراتا که تابستان 2014 از رئال مادرید به یووه به صورت ... زیرا می داند که رئال با پرداخت 30 میلیون یورو به یوونتوس او را برگرداند و به دنبال سود .... جایی که آنتونیو کاسانو موفق شد دروازه بوفون را باز کند.
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید نظر خود را تکرار کرد که کریستیانو رونالدو ... گالئونه گفته بود: «اگر من جای آلگری بودم، به آنجا می‌رفتم – و من فکر می‌کنم او این کار ... این فرم چالش‌برانگیز اینتر آنها به زیر ناپولی، یوونتوس و فیورنتینا کشانده و در بازی بعدی باید به ... موراتا: آلگری نباید یوونتوس را به مقصد چلسی ترک کند.

.حالا رئال مادرید

halarealmadrid.blogfa.com/
کونته سرمربي يوونتوس ديدار برابر رئال مادريد را بسيار سخت مي‌داند. .... سرمربي رئال در ادامه سخنان خود به ستايش از آلوارو موراتا پرداخت و گفت: موراتا بازي ... من از زماني که خيلي کوچک بودم، به رئال آمدم اما روزي مي رسد که بايد تصميم گيري کنم. ..... با دو گل موراتا و رونالدو توانست ورق را برگرداند و 3 امتیاز حساس بازی را کسب نماید.

چه بازیکنانی مد نظر زیدان برای تابستان 2016 هستند - خبر ...

iruni.ir/search/?q=چه+بازیکنانی+مد+نظر+زیدان+برای+تابستان+2016...
رئال باید کمی به آنچه ما قبلا بودیم، برگردد. ... ورزش سه: 4 پسر زین الدین زيدان، سرمربی رئال مادرید، در لیست بازيکناني قرار دارند که بطور غیرقانونی جذب رئال مادرید شده اند. ... موراتا تابستان ۲۰۱۴ رئال مادرید را با رقم ۲۲ میلیون یورو به مقصد یوونتوس ... کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید شد، تنها 7 ماه بعد جای خود را به زيدان داد.

آرسنال به دنبال جذب مهاجم رئال مادرید - فارسی فان

far30-fun.ir/search/?q=آرسنال%20به%20دنبال%20جذب%20مهاجم%20رئال%20مادرید...
رئال مادرید موراتا را از یووه پس می‌گیرد و به آرسنال می‌فروشد ... دارد با پرداخت 30 میلیون یورو و در صورت تمایل مهاجم پیشین‌اش او را به سانتیاگو برنابئو برگرداند.
موراتا در 35 بازی که به میدان رفته توانسته 8 به ثمر برساند و 7 پاس گل دهد. ... تغییر یکباره جایگاه حداد از رتبه 7 به 31 جای تعجب دارد/ در حال تنظیم نامه به ... رسایی: نمایندگان دور بعد باید نسبت به انحرافات دولت تذکر بدهند/ ما وزرای .... مدیر داخلی باشگاه یوونتوس نسبت به بازگشت احتمالی آلوارو موراتا به رئال مادرید واکنش نشان داد.

مسابقات جام آزاد سازی خرمشهر در پیست آزادی برگزار شد - ...

news.tamashagar.com/.../مسابقات-جام-آزاد-سازی-خرمشهر-در-پیست-آزادی-برگزار-شد
۲ ساعت پیش - پاسخ کوبنده کریس رونالدو به همسر شکیرا! ... *رژه موتوری به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی رئیس هیات موتورسورای ... رونالدو: موراتا باید به رئال مادرید برگردد/ جای «آلوارو» بودم یوونتوس را ترک می‌کردم ...

سرمربی جدید باشگاه رئال مادرید به بازگشت موراتا فکر ... - ...

a3moone7om-sky.web.lasernews.in/.../سرمربی+جدید+باشگاه+رئال+مادرید+به+بازگشت...
آلوارو موراتا تابستان گذشته با رقم 22 ميلیون یورو از رئال مادريد به یوونتوس پیوست. ... رئال نیوز - ممکن است آلوارو موراتا به رئال مادريد برگردد. .... ایکر کاسیاس پس از جلسه با سران باشگاه، تصميم بر ترک برنابئو گرفته است. ..... در فصلی که رئال باید برای شش جام بازی مي کرد فقط به بیل ، بنزما و رونالدو دل ببندد و هیچ مهاجم ...
وی در این مورد صحبت کرده است و رسیدن رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان را تبریک گفته است. بی شک من .... پاسخ گرت بیل به صحبت های پیگرینی: ما خوش شانس نبودیم، شایسته بودیم .... فکر و ذکر ما نباید کسب اون دسیما باشد باید به فکر قهرمانی در لالیگا باشیم. ...... حضور وکیل موراتا در برنابئو؛ آلوارو در آستانه ترک تورین.

[PDF]فوتبال - روزنامه اصفهان زیبا

www.isfahanziba.ir/sites/default/files/newspaper/1395/02/09/pdf/13.pdf
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فدراســیون جهانــی فوتبــال بــه فدراســیون فوتبــال مصر. نامــه ای فرســتاد ... مجبور بودم با یک سری چیزها آشنا ... قید کرده است که مصدومیت رونالدو به گونه ای است .... حاال به جای گواردیوال باید بر سر سه هفته بعد: .... موراتا در سال ۲014 از رئال مادرید به یوونتوس ... حال ترک ســپاهان هســتم و غمگینم، اما خوشــحالم که نزد.

CRISTIANO RONALDO

www.mariaronaldo.blogfa.com/
بیل به ستایش از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال‌مادرید پرداخت و او را بهترین ... رونالدو در سال 2009 یونایتد را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. ... رونالدو امسال بسیار خوش درخشید و فکر می‌کنم اگر این جایزه را به او ندهند، جای تعجب دارد. ..... بودند، آلوارو موراتا در دقیقه‌ 90 و کریستیانو رونالدو در دقیقه‌ 93 دو گل برای رئال به ...

رادمل فالکائو - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

perspolismadrid.persianblog.ir/tag/رادمل_فالکائو
خبرهایی از پیوستن رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی تیم موناکو به رئال مادرید به گوش ... آردا توران بازیکن ترک تبار اتلتیکو مادرید که در این تیم با رادامل فالکائو هم ... فالکائو با ۲۰ میلیون یورو برای رئال در دسترس است / رونالدو : دی ماریا در منچستر ..... خروج موراتا از رئال مادرید باعث شده است که بنزما تنها مهاجم ترکیب باشد به همین ...
کریستیانو رونالدو تا سال ۲۰۱۸ با رئال مادرید قرارداد دارد و با وجود اینکه در چندین ... او اکنون اعلام کرد که هرگز قصد ترک سانتیاگو برنابئو را نداشت و این شایعه را اصلا جدی نگرفت.‏ ... الکسیس سانچس در فصل جابه جایی سال قبل به آرسنال پیوست. ... موراتا بازیکن یوونتوس است و من نمی توانم او را در باشگاه دیگری تصور کنم.

کریستیانو رونالدو - اخبار کوتاه

alidata.blogfa.com/tag/اخبار-کوتاه
كريستيانو :"‌ببينيد چقدر خوب بوديم كه آربلوا هم گل زد !" ... مالاگا به دنبال خسه و موراتا می باشد. رئال ... سانتاماريا(بازيكن اسبق رئال مادريد) :"‌براي واران ، جرئت نشان دادن مهم است " ... يوونتوس در برنابئو تمرين كرد ... بدو ايلگنر: كاسياس بايد رئال را ترك كند ... پدر اوزيل :"‌يك نفر در تابستان به جاي من با يونايتد صحبت كرده بود ".

خریدهای زیدان برای ریال در تابستان - خبر ایرونی

khabariruni.tk/search/?q=خریدهای+زیدان+برای+ریال+در+تابستان
دستور زیدان برای بازگرداندن موراتا به رئال ... به رئال به گزارش فوتبال آنلاین موراتا تابستان ۲۰۱۴ رئال مادرید را با رقم ۲۲ میلیون یورو به مقصد یوونتوس ترک کرد و ...
۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس تأکید کرد که از آینده اش خبر ندارد، اما نتیجه کشمکش بانوی پیر و کهکشانی ها برای جذب وی هرچه زودتر باید مشخص شود. ... موراتا سال 2014 با قراردادی 20 میلیون یورویی از رئال مادرید به .... ک را ببیند آکاایران رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز پنجشنبه به دنبال انفجار ...
پیش بینی وبگاه هواداران کریستیانو رونالدو: رئال مادرید 6 - السعد 1 ... په ، ناچو ، ماتئوس ، اوزيل ،‌كاكا ، كاسميرو ، مودريچ ،‌ايسكو ، دي ماريا ،‌رونالدو ، بنزما ،‌موراتا و خسه در اين ليست هستند . ... رئال مقابل بتيس سنت خود به بازگرداندن شكست ها را برگرداند . ... رائول گونزالس بلانكو ، مهاجم اسپانيايي رئال ، سه سال از ترك رئال قرار است كه ...

فوتبال جهانجدید ترین مطلب

wof90.me-fun.ir/
به گزارش رادنیوز، این ملی‌پوش آلمانی از زمان انتقالش از رئال‌مادرید به غول‌های شمال لندن .... «مادرید باید اندکی به عقب‌تر از چیزی که قبلاً بودیم بازگردد. .... پشت سر لسترسیتی قرار دارند، و نصری امیدوار است در زمانی برگردد که به قهرمانی سیتی کمک کند. ...... منبع : فوتبال جهانموراتا: آلگری نباید یوونتوس را به مقصد چلسی ترک کند

رئال مادرید - ((عشق رونالدو)) ، ((عشق فوتبال))

www.ronaldocr7f.blogfa.com/tag/رئال-مادرید?p=19
رئال مادرید در 57 روز با فشار زیاد را باید به اتمام برساند با بازی های بسیار حساس و سخت ... قرارداد پیرلو با یوونتوس در تابستان آینده به اتمام می رسد و آنچلوتی که 8 فصل در میلان با این ... فکر می کنم او خیلی خوشحال خواهد شد که روزی به میلان برگردد." ... برچسب‌ها: موافقت رئال با انتقال قرضي موراتا به آرسنال, رئال مادرید, موراتا.

رئال مادرید - صفحه نخست

smartfeed1.ir/ogle/رئال+مادرید
۳ روز پیش - وی ادامه داد: رئال مادريد به قهرمانی در لالیگا امیدوار است و به قهرمانی در لیگ ... رئال نیز باید به زمین دپورتیوو برود تا با کسب یک پیروزی و با استفاده از لغزش .... رونالدو تصریح کرد که میل دارد تا زیدان با رئال ادامه دهد .... ظاهراً پائولو دیبالا هم همچون آلوارو موراتا از یوونتوس و رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به لیست ...

هواداران رئال مادرید - رئال مادرید

www.pedramrasuli.blogfa.com/tag/رئال-مادرید
کریستیانو رونالدو در نهایت به شکل رسمی اعلام کرد که آینده‌اش در رئال مادرید رقم .... تصمیم گرفت قراردادش را تمدید نکند و قصد داشت رئال را ترک کند اما مذاکرات در .... میدان رئال تنها کاسیاس، خسوس، ناچو، خسه و موراتا را به عنوان محصولات آکادمی اش می .... راه به جایی خواهد برد یا اینکه درنهایت انتقال بیل به رئال منجر به جدایی رونالدو از ...

کریستیانو رونالدو - ronaldo

ronaldo.blogfa.com/tag/ronaldo?p=6
مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادريد يك سوپر پيشنهاد به تاتنهام براي گرت بيل ... رسد كه براي بازي دوستانه با موناكو در شنبه آينده در استاديوم لوئيز دوم برگردد . ... با ورود کاکا به جای بنزما و موراتا به جای خدیرا ، ترکیب رئال دوچار تغییرات زیادی شد . ... شرایطی لیورپول بپذیرد که این تیم را ترک کنی، به دنبالت می آیم و می کشمت!

کریستیانو رونالدو - calm down

ronaldo.blogfa.com/tag/calm-down
بسیاری مردم معتقد اند که من به مراسم گالا رفتم، چرا که از برنده شدنم مطمئن بودم، اما من هر سال که باید به روی سن می رفتم، در این مراسم شرکت کرده ام. .... پيش از اين كاسياس به عنوان گزينه اصلي ترك رئال مادريد شناخته مي شد، چرا كه به اندازه دلخواهش .... هم سرخیو راموس با ناچو تعویض شد و در دقیقه 76 هم آلوارو موراتا به جای بنزما به بازی آمد.
۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - من در تورین از وضعیتم راضی هستم، اما می‌خواهم بدانم که کجا باید به دنبال خرید خانه باشم. موارتا ادامه داد: من در یوونتوس از وضعیتم راضی هستم، اما امکان بازگشتم به مادرید هم وجود دارد، ... رونالدو به خاطر آسیب دیدگی تمرینات رئال مادرید را ترک کرد .... وظیفه خبرگان تقویت بنیان ولایت فقیه است مقام معظم رهبری پا جای ...
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا، گرت بیل شماره 11 ولزی رئال مادرید با حضوردر ... در زمان بنیتز از هر دو جام دور بودیم اما هرگز تسلیم نشدیم. .... راموس: اگر قدرتش را داشتم، اتفاقات لیسبون را تکرار می کردم؛ در میلان باید 200 % آماده باشیم ..... کردن بند قراردادیست که در زمان پیوستن موراتا به یوونتوس تهیه شد و طبق آن رئال مادرید می ...

((عشق رونالدو)) ، ((عشق فوتبال)) - وبلاگ 24

weblog24.xyz/weblog/ronaldocr7f
ویدال:"باید حواسمان به همه بازیکنان این تیم باشد چون یووه قوی و منسجم است. ... ایکر کاسیاس دروازه‌بان رئال مادرید از همتای خود در یوونتوس به عنوان الگوی دروازه‌بانی خود یاد کرد. ... او به ما لیگ قهرمانان اروپا را هدیه داد؛ هدیه‌ای که دوازده سال در انتظار آن بودیم. ... حملات دوخته بود، آلگری در دقیقه '78 فرناندو یورنته را به جای موراتا وارد میدان کرد.

کلوب هواداران رئال مادرید [بایگانی] - انجمن های هواداران ...

www.arteshesorkh.com › ... › فوتبال خارجی › فوتبال اسپانیا › رئال مادرید
۹ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این وداع محقر چیزی نبود که "مو" وقتی اینتر را به مقصد رئال ترک کرد، می توانست .... مورینیو به چلسی برمی گردد؛ جایی که هواداران یک فصل تمام نام او را فریاد ..... هیگواین باید با کریم بنزما، آلوارو موراتا و کریستیانو رونالدو برای قرار ...... یوونتوس در 12 سال انتظار مادرید همواره به یکی از کابوس های این تیم تبدیل ...
آنچلوتی:رونالدو بهترین بازیکن رئال مادرید هستش ... بايد روي قدرت تيم کار کنيم و در چند هفته آينده بهتر خواهيم شد. ..... با ورود کاکا به جای بنزما و موراتا به جای خدیرا ، ترکیب رئال دوچار تغییرات زیادی شد . .... آمده است که این دروازه بان 31 ساله به دنبال ترک باشگاه است، چرا که احتمالاً ایکر کاسیاس به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.
با پیوستن ایسکو به رئال مادرید ، پس از انتقال های کاسمیرو و کارواخال ... ایگواین به زودی باشگاه را ترک خواهد کرد و ژابی آلونسو آماده 50 بازی یا بیشتر در طول یک فصل نیست . به همین دلیل است که باشگاه پس از جذب احتمالی کاوانی ، باید به دنبال یک ... باشگاه نیاز به یک آلترناتیو برای بنزما خواهد داشت که ظاهرا آن آلوارو موراتا است ...

only ronaldo

armanfans.blogfa.com/
تبلیغات در وب فقط رونالدو ماهیانه فقط۲۰۰۰ نومان .... دروازه‌بان یوونتوس بر این باور است که همتایش در رئال مادرید باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می‌شده ...

موراتا آلگری نباید یوونتوس را به مقصد چلسی ترک کند

paeezor-ba.m.atrimblog.ir/ogle/موراتا+آلگری+نباید+یوونتوس+را+به...ترک.../100
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کریستیانو رونالدو ... رئال مادرید، مایورکا، بارسلونا، اینتر، آنژی، اورتون، چلسي، سمپدوریا، آنتالیا ... 3- en capsulation : سیگنالها باید برای ارسال شدن تبدیل به بسته شوند ... تو تمام ِ این از خواب بیدار شدن ها و پیاده‌روی ها و خندیدن ها، جای یک .... یه ویلچراز تهران واسه دامادمون مرحوم حسن آقا هاشمی خریده بودم که ببرم ده.

رئال مادرید - فوتبال خارجى تخصص ماست

rosita7.blogfa.com/tag/رئال-مادرید
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به بازیکنانش هشدار داده است که قهرمانی در کوپا دل ری ... در حال حاضر در فرم ایده آلی به سر می بریم ولی باید بسیار مراقب باشیم زیرا بازی ... از ریکاوری کامل به جمع ما برگردد و در بازی با اسپانیول از او استفاده نخواهیم کرد. .... بنزما گزینه اول باشگاه برای نوک حمله است جایی‌ که آلوارو موراتا و خسه هم روی ...

کانون هوادران رونالدو - کانون هواداران رونالدو

www.realmadridfan.blogfa.com/tag/کانون-هواداران-رونالدو
این آمادگی جسمانی هم تصادفی نیست و باید بگویم که در خارج از زمین خیلی تلاش می‌کنم. زمانی که جوان‌تر بودم، مردم به من می‌گفتند رونالدو تو بازیکن خیلی مستعدی هستی، ... برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو, رئال مادرید, کانون هواداران رونالدو .... کانون هواداران رونالدو/یوونتوس در نظر دارد که با پرداخت هشت میلیون یورو بند بازگشت موراتا به ...
مارکا نوشته است که انتقال دیوید ده خیا به رئال مادرید منتفی شده است، اگرچه رئال بعد از ... ما بازیکنان خوب زیادی داریم و باید به بهترین شکل از آن ها در ترکیب بهره ببریم. .... خوزه رودریگز به گالاتاسرای ترکیه پیوست و درک به بولتون ملحق شد. ..... سال گذشته پشت سر ته وز و موراتا قرار داشت و حالا با وجود آن که ته وز رفته است ...

@کلوپ هوادان رئال مادرید(81) - Asre Javan

javansara1.com/printthread.php?t=745730&pp=40&page=16
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مرجع خبري رئال مادريد : برند شوستر ، مربی و بازیکن اسبق رئال گفت ... گوتی:” آنچلوتی باید به دنبال تاکتیک بهتری باشد” ... وی در مورد جای خالی مودریچ در ترکیب فعلی رئال گفت :” همین طور است. ... قرارداد موراتا با یووه پنج ساله است و در صورتی که برگردد دستمزدش به 2.2 ..... از نظر فوتبالی خیلی برتر بودیم.

بوفون آینده موراتا در دستان رئال است - صفحه نخست

baran48-ba.yektarh.ir/ogle/بوفون+آینده+موراتا+در+دستان+رئال+است
رئال مادرید بار دیگر برای بازگرداندن موراتا به سانتیاگو برنابئو اقدام کرده ... شور و اشتیاقی که مردم در این کشور به یوونتوس دارند خارق العاده است. ... بودم بعد اون بازی بنیتس اخراج می کردم. ... اتلتیکو قبل از این بازی باید چهارشنبه به مصاف آينده وون برود. ... به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که در سال 2009 از منچستریونایتد به رئال ...

کلوپ هوادان رئال مادرید(81) - Asre Javan

ema02.com/printthread.php?t=745730&pp=40&page=16
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مرجع خبري رئال مادريد : برند شوستر ، مربی و بازیکن اسبق رئال گفت ... گوتی:” آنچلوتی باید به دنبال تاکتیک بهتری باشد” ... وی در مورد جای خالی مودریچ در ترکیب فعلی رئال گفت :” همین طور است. ... قرارداد موراتا با یووه پنج ساله است و در صورتی که برگردد دستمزدش به 2.2 ..... از نظر فوتبالی خیلی برتر بودیم.

پایگاه خبری پایتخت - آخرين عناوين ورزش :: نسخه کاملآرشیو ...

paytakhtpress-varzeshi.wikifeed.ir/
مصاحبه جنجالی رونالدو پس از شکست در دربی نیز دقیقا به همین مساله ارتباط داشت. ..... جایی که طاهری حتی نیک سیرت، مترجم برانکو را نیز در آن جا نداد و شخصا روبروی ... روزنامه‌ مارکا چاپ مادرید به وضعیت بحرانی رئال در این روزها پرداخته است. ...... اگر هم بعد از رفتم من تصمیم به ترک تهران داری این را باید با رئیس جدید مطرح کنی که ...

رئال مادرید

ronaldofans.gilpix.ir/
کریم بنزما تک گل رئال مادرید را در این مسابقه به ثمر رساند تا آنها موقتاً به صدر جدول .... احتمال می رود در غیاب بیل، خسه یا کواچیچ جای آن را در ترکیب بگیرند. ..... "بازی دشواری بود و باید کّل زمین را پوشش می‌‌دادیم اما با خوشحالی‌ زمین را ترک ...... انجام داده و در مورد رئال مادرید، آث میلان، کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا صحبت کرده است.

موراتا مادرید رئال رئال مادرید - اخبار روز

rozanak.ir/blog/موراتا-مادرید-رئال-رئال-مادرید
آلوارو موراتا تابستان 2014 از رئال مادرید به یوونتوس پیوست اما بندی در قرارداد او وجود دارد که .... مقابل رئال به یک نتیجه مثبت برسیم، باید سرعتی تر از بازی رفت بازی کنیم. ... به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که در سال 2009 از منچستریونایتد به رئال .... نباشد، فکر می کنم فلورنتینو پرس دوست داشته باشد او را به رئال برگرداند.

اسفند 1391 - قلمروی هواداران رئال مادرید

football-cr7.blogfa.com/9112.aspx
۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - رئال مادرید هرگز از رسیدن به مرحله یک چهارم راضی نخواهد بود و باید به پیش ... پانزده ، بیست دقیقه پیش از شروع بازی من در رختکن گالاتاسرای بودم . .... کریستیانو رونالدو ، بازیکن پرتغالی رئال مادرید در مراسم دریافت ... په په در پست هافبک دفاعی بازی می کرد و موراتا و کاکا نیز در ترکیب .... یوونتوس, آلیانس ...

ماروتا دوست نداریم موراتا به رئال برگردد - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=ماروتا%20دوست%20نداریم%20موراتا%20به%20رئال%20برگردد...
ماروتا دوست نداریم موراتا به رئال برگردد ... جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید کریستیانو رونالدو که جایزه آقای گل لالیگا (ال پی‌چی‌چی) را بدست آورد، در ... وی افزود: من 6 سال در لیگ برتر انگلیس بودم و در حال حاضر هم 6 سال است در لالیگا حضور دارم. ... رئال هفته بعد باید در خانه بارسلونا به میدان برود. ... رائول: می خواهم جای پرز را بگیرم.

رئال مادرید

peransia.com/blog/ronaldofans
منبع : هواداران کریستیانو رونالدو-بنزما و رئال مادرید به تصمیم فدراسیون ..... بله، من وقتی 14 ساله بودم به رئال مادرید پیوستم و هیچوقت تصور نمی کردم که بعد از ترک مادرید، ..... دقیقه 46: کارلو آنچلوتی در آغاز نیمه دوم رافائل واران را به جای سرخیو راموس که ...... یوونتوس: "آنها چند بازیکن فوق العاده به خدمت گرفته اند - مثل توز و موراتا.".

موراتا بخشی از خانواده رئال مادرید است | برترین های نت

zb-dl.shiektarinha.ir/list/موراتا+بخشی+از+خانواده+رئال+مادرید+است.html
آلوارو موراتا تابستان 2014 از رئال مادريد به یوونتوس پیوست اما بندی در قرارداد او وجود دارد که این ... در تابستان آینده با انتقالی 32 میلیون یورویی او را به سانتیاگو برنابئو برگرداند. ... او که برای اولین بار پس از ترک رئال‌ مادريد در .... آن دسته از هواداران رئال مادريد که می گویند رونالدو باید به فروش برسد،باید بیشتر فکر کنند.
جوزپه موراتا مدیر یوونتوس هیچ دلیل برای رفتن ماسیمیلیانو آلگری به چلسی نمی‌بیند و ... نکرد و موراتا گفته او باید پیش از پذیرفتن هرگونه پیشنهاد مربیگری به شدت و ... سطح بالا است و اگر من جای او بودم، پیش از ترک یوونتوس، دو بار فکر می‌کردم. ... به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد او فصل آینده به مربیگری در تیم باشگاه برگردد.

رونالدو CR7 - رئال مادرید

cr7-ronaldo-cr7.blogfa.com/tag/رئال-مادرید
جوزبا آراسته اظهار داشت :” باید سطح خوب خود در آنوئتا را تکرار کنیم. ... کروس و خامس جوان هستند و رئال نیاز به تغییر داشت و به همین خاطر آنها را به جای ژابی و دی ... آلوارو موراتا :” بازیکن بسیار جوان و با استعدادی است. .... قرعه چمپیونزلیگ باعث شد که رئال به آنفیلد برگردد، استادیومی که با خاطره ای تلخ در سال ۲۰۰۸ آن را ترک کرد.
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گیشه مطبوعات ایتالیا؛ شنبه6 فوریه 2016؛ جانشین موراتا؟ ... تا گمانه زنی ها درباره جانشینی موراتا در یوونتوس و کنایه توتواسپورت به رئال مادرید.

چهار باشگاه برتر اروپا پوگبا و موراتا را میخواهند - پارس ...

www.sarkhat.com/fa/news/140723343/
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... این ستاره جوان باید روی بازگرداندن یووه به کورس قهرمانی سری A تمرکز کنند. . به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ; موراتا که در ... براساس بندی که در قراردادش دارد، می تواند در پایان فصل به رئال مادرید برگردد.‏ ... بارسا و چند باشگاه لیگ برتری شنیده می شود اما در شرایطی که یوونتوس از سه ...

زیدان یوونتوس هنوز در قلب من جای دارد؛ امیدوارم رونالدو برای ...

boustan-ba.masterfars.ir/.../زیدان+یوونتوس+هنوز+در+قلب+من+جای+دارد؛+امیدوارم+رونا...
لوس بلانکوس در قرارداد موراتا بند بازخریدی قرار داده و وقتی از زیزو در مورد اینکه آیا .... به گزارش Fourfourtwo، رئال مادرید باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ... در ابتدا همانطور که پیش بینی کرده بودم و طبق معمول بازي محتاطانه ای بود. .... عالی بیل به ثمر رسید تا رئال بدون رونالدو سنگر را نگه دارد و به لالیگا برگردد.
ورزش > فوتبال جهان - مصدومیت کريم بنزما مطمئنا برای رئال مادرید مشکل ساز خواهد شد. ... رئال مادرید می خواهد بنزما را به یوونتوس بدهد تا در مبلغی که در ازای موراتا می پردازد ... رفت تیمش برابر ولفسبورگ از ناحیه زانو آسیب جدی دید و مجبور به ترک زمین شد. ... کا پیتان سابق خروس ها تا زمانی که آنها برگردند باید با همین تعداد اندک باقی ...

@کلوپ هوادان رئال مادرید(81)

ir561.com/printthread.php?t=745730&pp=40&page=16
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مرجع خبري رئال مادريد : برند شوستر ، مربی و بازیکن اسبق رئال گفت ... گوتی:” آنچلوتی باید به دنبال تاکتیک بهتری باشد” ... وی در مورد جای خالی مودریچ در ترکیب فعلی رئال گفت :” همین طور است. ... قرارداد موراتا با یووه پنج ساله است و در صورتی که برگردد دستمزدش به 2.2 ..... از نظر فوتبالی خیلی برتر بودیم.

انجمن اختصاصی ایران لیگ - اخبار تیم فوتبال رئال مادرید

www.ir-ligue.ir › ... › انجمن ورزش › فوتبال › فوتبال خارجی › لیگ های باشگاهی اروپایی
قرعه کشی مرحله یک چهارم چمپیونزلیگ ، برای رئال قرعه خوبی را به همراه آورد . رئالی ها باید دوباره با آلتین توپ ، بازیکن سابقشان دیدار کنند و از طرفی دروگبا و اشنایدر ... 23:15 گالاتاسرای v رئال مادرید ترک تله کام آرنا ... 23:15 یوونتوس v بایرن مونیخ استادیوم یوونتوس ... موراتا در الکلاسیکوی اخیر یک پاس گل عالی به بنزما داد .

راموس: به هواداران قول داده بودیم

varzeshyaab.ir/2016/04/راموس-به-هواداران-قول-داده-بودیم.html
۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رونالدو: گلزنی در خون من است پرینت ... مدافع داندی توپ را برداشت و زمین را ترک کرد! .... سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید که دو بار توپ را به تیرک دروازه ... ما بعد از بازی آلمان، به هواداران قول داده بودیم و این بازی به خاطر آن قول بود. .... در قرارداد موراتا وجود دارد که طبق آن، رئال می‌تواند او را با مبلغی مشخص برگرداند.
۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - همراه با انگین فیرات/مدیران ترکیه ای برای دربی به ایران می آیند ... از سوی دیگر رئال مادرید قصد دارد از بند بازگشتی قرارداد موراتا استفاده کرده و او را برگرداند و با قیمتی بالاتر به ... با این حال، یوونتوس قصد دارد این انتقال را به صورت معاوضه در آورد و پولی در قبال ایسکو ... مقایسه مسی و رونالدو در گلزنی با سر.
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... تایپه بمانند اما خودشان تمایل داشتند به کشور برگردند و ما بلیت‌ها را تغییر دادیم تا زودتر بازگردند. .... بازگشت موراتا به رئال مادرید ... به تله فوت گفت:» تابستان امسال زمان درستی برای ترک یوونتوس ... کلایورت: مسی به رونالدو نیاز دارد ... بود که از هواداران بخواهد به جای سوت‌های اعتراضی، پیکه را تشویق کنند.

راموس: به هواداران قول داده بودیم

persiafootball.com/news/راموس-به-هواداران-قول-داده-بودیم/
۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رونالدو: گلزنی در خون من است پرینت ... مدافع داندی توپ را برداشت و زمین را ترک کرد! ... 30 گل هم در لیگ برای تیمش زده، دو رکورد لیگ قهرمانان را در این بازی بر جای گذاشت. .... سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید که دو بار توپ را به تیرک دروازه .... موراتا وجود دارد که طبق آن، رئال می‌تواند او را با مبلغی مشخص برگرداند.

پایگاه خبری بهار نیوز - آخرين عناوين ورزشی :: نسخه ...

baharnews-varzeshi.sotiba.ir/
قبلا گفته بودم می خواهم 10 سال دروازه بان تیم پرسپولیس باشم و الان هم سر حرفم هستم. ..... ولی کاستی هایی نیز وجود دارد که دلیل آن کمبود بودجه است، بهتر است به جای ..... اما در نهایت این یوونتوس بود که برای پنجمین بار پیاپی قهرمانی را به دست آورد. .... کریستیانو رونالدو که در چند بازی ر‌ئال‌ ماد‌رید به علت آسیب‌دیدگی‌ حاضر نبود ...

کیریستین رونالدو - اخبار

ronaldopor.blogfa.com/category/2?p=2
مهاجم ناپولی، اخیراً احتمال پیوستنش به رئال مادرید و یا منچسترسیتی به شدت ... اگه برای مورینیو در حد توانایی هایت بازی نکنی، آن وقت کس دیگری جای تو را ... آربلوا در عین حال اعلام کرد که باید با کاسیاس صحبت کند تا به شفاف سازی .... آلوارو موراتا تهدید کرد که اگر برای فصل بعد مهاجم جدیدی آورده بشه،رئال مادرید رو ترک میکنه.
پس از معارفه / ایسکو:”برای کسب قهرمانی به رئال مادرید آمدم . ... قبلا همیشه در مالاگا بودم اما الان بزرگترین هوادار رئال مادرید هستم . ... مربی سابق کاکا به مادرید ، این بازیکن بتواند دوباره به روزهای خوب ـش برگردد . ... شنیده ها حاکی از آن است که آنچلوتی میخواهد فرصت های بیشتری به آلوارو موراتا بدهد و از کاسمیرو و خسه نیز استفاده کند .

آغاز مذاکرات رئال مادرید بیل برای تمدید قرارداد تا 2021 | ...

www.langarnet.ir/.../آغاز+مذاکرات+رئال+مادرید+و+بیل+برای+تمدید+قرارداد+تا+2021.ht...
کریستیانو رونالدو بر سر دوراهی تمديد قرارداد با رئال مادريد یا پیوستن به پاری‌سن .... به نسبت روزی که رئال را به مقصد پورتو ترک کردم، به بلوغ بیشتری رسیده ام. ... زیدان باید تلاش کند تا در دو تورنمنت باقی مانده رئال را به شرایط ایده آل برگرداند و ... موراتا تابستان 2014 رئال مادريد را با رقم 22 میلیون یورو به مقصد یوونتوس ...
۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری ها به دنبال تقویت خط میانی خود هستند و ایسکو از گزینه های اصلی آنها برای تابستان است. از سوی دیگر رئال مادرید ...

رئال مادريد تلکرام - نازنین ها

www.nazaninha.ir/search/?q=رئال%20مادريد%20تلکرام&page=390
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (شنبه) در چارچوب ... لواندوفسکی: وقتی من هستم، چرا بایرن باید مهاجمی دیگر بخرد؟ ... زیدان: بعد از رونالدو و مسی، اِزار محبوب‌ترین بازیکن من است .... رونالدو: رئال یا جای من است یا بنیتس! .... باشگاه یوونتوس در خصوص آن شفاف‌سازی کرد، وضعیت قرارداد آلوارو موراتا، مهاجم ...

جدید ترین اخبار رئال مادرید - پی سی سل

pccell.ir/p/b771cb1ba8db8f3d13ab29f762fe781214
با پیوستن ایسکو به رئال مادرید ، کاکا باید رقابت بیشتری برای بدست ... گفته می شود کاکا در صورتی مادرید را ترک میکند که آنچلوتی رودررو به او بگوید جایی در ... خواهد داشت ؛ کریستیانو رونالدو ، بنزما ، خسه ، موراتا ، ایسکو ، اوزیل و دی ماریا . ... به عقب برگردد ، با اینحال خوشبختانه مورد حمایت مربی و سایر هم تیمی هایم بودم و ...

فوتبال جهان - Filmoserial

wof90.filmoserial.in/1394/11/3
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید نظر خود را تکرار کرد که کریستیانو رونالدو ... گالئونه گفته بود: «اگر من جای آلگری بودم، به آنجا می‌رفتم – و من فکر می‌کنم او این کار ... این فرم چالش‌برانگیز اینتر آنها به زیر ناپولی، یوونتوس و فیورنتینا کشانده و در بازی بعدی باید به ... موراتا: آلگری نباید یوونتوس را به مقصد چلسی ترک کند.

يوونتوس ۱۳۹۳ چهارشنبه، اتلتيکو مادريد يوونتوس چهارشنبه، ...

weblog24.com/.../یوونتوس-۱۳۹۳-چهارشنبه،-اتلتیکو-مادرید-یوونتوس-چهارشنبه،-ا...
نتایج جستجوی عبارت یوونتوس ۱۳۹۳ چهارشنبه، اتلتیکو مادرید یوونتوس چهارشنبه، ... ها از یوونتوسعکس رئال مادرید یوونتوس به حکم قرعه باید در مرحله نیمه نهایی لیگ ... جایی که دو تیم چلسی اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی این رقابت ها .... آلوارو موراتا مهاجم جوان رئال مادرید پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی با ...

سرمربی جدید باشگاه رئال مادرید به بازگشت موراتا فکر می ... ...

download-jozavat-sky.web.laserland.ir/.../سرمربی+جدید+باشگاه+رئال+مادرید+به+باز...
آلوارو موراتا تابستان گذشته با رقم 22 ميلیون یورو از رئال مادريد به یوونتوس پیوست. .... آنچلوتی : امیدوارم در مادرید بمانم اما باشگاه باید تصمیم بگیرد .... اسپانیا، ایکر کاسیاس پس از جلسه با سران باشگاه، تصميم بر ترک برنابئو گرفته است. ... تنها بر اثر مصدوميت یکی از این بازیکنان بود که ایسکو جای ثابتی برای خود در ...

رئال مادرید در تابستان موراتا را به سانتیاگوبرنابئو برمی ...

sport.pegahonline.ir/news/16020519807/رئال-مادرید-در-تابستان-موراتا-را-به-سانت/
رئال مادرید در تابستان موراتا را به سانتیاگوبرنابئو برمی‌گرداندباشگاه رئال مادرید در تابستان پیش‌رو مهاجم اسپانیایی یوونتوس را مجدداً به ... تماس والنسیا با بنیتز/ بنتیز در تابستان جای نویل را می گیرد؟ .... او باید از قلب خود پیروی کند ... دنی آلوس می‌گوید کریستیانو رونالدو با او در مراسم توپ طلای فوتبال جهان قهر بوده است ...

سایت هواداران رئال مادرید - loxblog.Com

real-football.loxblog.com/pages/8
رونالدو در دوازده بازی امسالش در لیگ قهرمانان ده گل زد که جالب آن که همه گلهایش در ... در چنین شرایطی باید از بازیکنان ، مربی و باشگاه حمایت کرد.” .... مرجع خبري رئال مادريد : آندره آ آنیلی بر خلاف عرف معمول پس از گل موراتا به رئال به .... یوونتوس پس از دوازده سال به فینال چمپیونزلیگ برگشت ، 9 سال پیش آنها به سری بی سقوط کردند.

باران چشمه: پولادی برگردد بازداشت نمی شود - طرفداری - ...

khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid...title=باران+چشمه%3A...برگردد...
۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرفداری سردار باران چشمه در پاسخ به سوالی درباره حمایت از باشگاه ملوان بیان ... رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی امید ... باران چشمه گفت: "افرادی که به سن خدمت می‌رسند باید تکلیف خدمتشان را روشن .... شدند یوونتوس ۳ - ۰ اینتر؛ مانور قدرت بیانکونری در شب بازگشت موراتا ...
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - طرفداری- به گزارش AS، این روزها شنیده ها پیرامون آینده آلوارو مورتا مهاجم شماره 9 یوونتوس زیاد است. او که دو فصل پیش از رئال مادرید راهی تورین شد، ...

يوونتوس ۱۳۹۳ چهارشنبه، اتلتيکو مادريد يوونتوس چهارشنبه - ...

espinad.com/.../يوونتوس-۱۳۹۳-چهارشنبه،-اتلتيکو-مادريد-يوونتوس-چهارشنبه،-اتل...
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 3,644
  • بازدید کلی : 42,491